Każda zmiana wpływa inaczej na człowieka i nie koniecznie są to pozytywne zmiany, najczęściej jednak są to zmiany, które negatywnie wpływają na człowieka. Negatywnie oznacza nic innego jak to, że organizm człowieka zostaje osłabiony, a w takiej sytuacji człowiek ulega bardzo łatwo wszelkim infekcjom, co powoduje chorobę u człowieka, a to może być dla nas groźne, ponieważ ludzie czasami chorują na choroby, których jeszcze nasza technika nie jest w stanie uleczyć, dlatego powinniśmy uważać na siebie i oczywiście regularnie chodzić do lekarza. Najlepiej jest zapobiegawczo zażywać zestawy witamin, które z cała pewnością pomogą zachować odporność naszego organizmu na wysokim poziomie. Człowiek odczuwa na swoim organizmie niemalże natychmiastowo wszelkie zmiany pogodowe, a więc powinniśmy jak najlepiej dbać o siebie. Jeżeli nie widzimy dbać o siebie dla siebie to pomyślmy w ten sposób, że jest całe mnóstwo osób, którym zależy na nas i to właśnie dla nich powinniśmy dbać o siebie i nasze zdrowie.
Kategorie
Strony
O stronie
Problemy ochrony środowiska nabrały dziś szczególnej ostrości i jak stwierdził w swym raporcie Sekretarz Generalny Organizacji Narodów Zjednoczonych U'Thant (1969) "po raz pierwszy w historii spraw ludzkich wyłonił się kryzys środowiska ludzkiego". Nauczyciel realizując materiał nauczania winien wykorzystać to hasło i wskazać na znaczenie zaangażowania każdego człowieka w kształtowanie i ochronę środowiska. Ochrona środowiska stała się fundamentem racjonalnej i perspektywicznej gospodarki narodowej zwłaszcza dotyczącej rolnictwa, leśnictwa, rybołówstwa, górnictwa oraz wielu gałęzi przemysłu dostarczających lub przerabiających surowce naturalne. Początkiem nowego racjonalnego i przemyślanego gospodarowania jest przygotowanie w Polsce kompleksowego programu kształtowania i ochrony środowiska do roku 1990. Opracowując te problemy należy zwrócić uwagę młodzieży na podstawowe przedsięwzięcia podjęte w tym programie, a także osiągnięcia w tym zakresie regionu, w którym znajduje się szkoła. Ochrona gleby. Walorów danego parku. Byłoby wskazane, aby te jednostki lekcyjne stanowiły przygotowanie wycieczki do parku narodowego. Przykładowy plan wycieczki do Pienińskiego Parku Narodowego Przygotowanie do wycieczki Krótkie referaty uczniów 1. Topografia i geologia. 2. Sieć wodna. 3. Jak powstały Pieniny. Przyjaciele: